دو نشان طلا حاصل شناگران جوان ایران در روز دوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند

نوشته شده توسط:علی کوشکی | ۰ دیدگاه


یاوری و سهران در دومین روز مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند، علاوه بر کسب ورودی B المپیک جوانان، به ترتیب نشان طلای ۱۰۰ متر پروانه و ۵۰ متر آزاد را بر گردن آویختند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون شنا، صبح یکشنبه(19 فروردین) مرحله مقدماتی روز دوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند پیگیری شد...

نمایندگان ایران در سه ماده ۱۰۰ پروانه، ۵۰ آزاد در رده سنی جوانان و ۵۰ پشت در رده سنی بزرگسالان به آب زدند و چهار شناگر ایران جواز حضور در فینال مادههای خود را به دست آوردند.

در مرحله فینال ابتدا علیرضا یاوری در ماده ۱۰۰ متر پروانه به آب زد. یاوری که در مرحله مقدماتی با ثبت زمان ۵۷:۳۵ رکورد ورودی B المپیک جوانان را کسب کرده بود در فینال با زمان ۵۷:۲۸ بر سکوی نخست ایستاد و طلای ماده ۱۰۰ متر پروانه را بر گردن آویخت.

در ادامه سهران و رشیدی که راهی فینال ماده ۵۰ متر آزاد شده بودند، با حریفان خود به رقابت پرداختند. متین سهران که صبح موفق به کسب ورودی B رقابتهای المپیک جوانان شده بود در فینال با ثبت زمان ۲۴:۰۷ سومین مدال طلای ایران در این مسابقات را به ارمغان آورد.  علی رشیدی نیز با زمان ۲۴:۶۱ در رتبه چهارم قرار گرفت. در پایان سینا غلامپور آخرین نماینده تیم ملی ایران در روز دوم این مسابقات در ماده ۵۰ متر پشت به آب زد و با توجه به انجام خطا از کسب مدال باز ماند.

نتایج مرحله فینال شناگران ایران در روز دوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند، یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷:

ماده ۱۰۰ متر پروانه رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال:


علیرضا یاوری با ثبت زمان ۵۷:۲۸ بر سکوی نخست ایستاد. (کسب ورودی B)

ماده ۵۰ متر آزاد رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال:


متین سهران با ثبت زمان ۲۴:۰۷ بر سکوی نخست ایستاد. (کسب ورودی B)علی رشیدی  با ثبت زمان ۲۴:۶۱ چهارم شد.

ماده ۵۰ متر پشت رده سنی بزرگسالان:


سینا غلامپور  DSQ

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...