فرشاد کرمی: پنج شناگر ایران شانس کسب سهمیه المپیک دارند

نوشته شده توسط:علی کوشکی | ۱ دیدگاه
فرشاد کرمی: پنج شناگر ایران شانس کسب سهمیه المپیک دارند

رئیس کمیته فنی شنا از لزوم تصویب برنامه سرمربی تیم ملی در کمیته فنی و تامین اعتبارات لازم برای استفاده از حداکثر ظرفیت جهت کسب پنج سهمیه المپیک شنا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فرشاد کرمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: کلیت برنامه های ما شرکت در دو مسابقه مهم برای کسب ورودی المپیک است. این برنامه توسط سرمربی تیم ملی اعلام شده و باید در جلسه کمیته فنی بررسی شود. در نظر داریم تا ملی پوشان مستعد را به دو مسابقه برون مرزی یکی در فروردین و دیگری در تیرماه اعزام کنیم. برای شرکت در این دو رویداد دو مسابقه تدارکاتی هم در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: تیم ملی باید به اردوهای ارتفاع برود. البته محل برگزاری این اردوها هنوز مشخص نیست. بین ارمنستان و بلغارستان باید یک کمپ را انتخاب کنیم. اولین مسابقه پیش روی ما در دبی است. بهتر است که یک اردوی تدارکاتی در کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته باشیم. بر اساس برنامه ریزی فینا، در نهایت به یکی از مسابقات لوگزامبورگ و یا فرانسه در تیرماه خواهیم رفت. باید از نهایت ظرفیت شنای ایران برای کسب سهمیه المپیک استفاده کنیم.

رئیس کمیته فنی شنای ایران تاکید کرد: البته این برنامه ریزی سرمربی تیم ملی است و مفاد آن باید به تصویب کمیته فنی و تائید رئیس فدراسیون برسد و از نظر مالی تامین اعتبار شود. خوشبختانه امروز ایران پنج شناگر مستعد دارد که شانس کسب سهمیه المپیک دارند. امیدواریم که طرح سرمربی تیم ملی به صورت جامع ابلاغ شود. البته اردوهای داخلی تیم ملی شنا تا کسب سهمیه المپیک دائمی است. کسانی که احتمال کسب و جا به جایی رکوردهای ملی را دارند هم به اردو دعوت خواهند شد.

فرشاد کرمی درباره برگزاری رقابت‌های لیگ نیز گفت: لیگ امسال را هم به خوبی استارت زدیم. مرحله اول رقابت‌های لیگ برگزار و در روز ۲۶ آذر ماه مرحله دوم آن برگزار می شود. همانطور که می دانید امسال یک مقدار تغییرات در برنامه‌ها داشتیم. ما سمت و سوی مسابقات را به سوی کیفی بردیم و به همین دلیل یک رده سنی ۱۳ سال را حذف کردیم. متاسفانه یکی از تیم هایی که قول شرکت در مسابقات را داده بود، در نهایت نیامد و لیگ با ۱۱ تیم شروع شد. شخصا معتقدم کیفیت مسابقات امسال بهتر شده و رقابت‌ها شکل و شمایل خوبی از نظر برگزاری پیدا کرده است.

 

انتهای پیام

 

  • How do you get a growth spurt?

    How do you get a growth spurt?

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۵:۵۳

    I know this web site presents quality depending articles and other material, is there any other
    web page which gives such data in quality?