مدیر عامل باشگاه شقایق عطر: مسئولان باید ما را دلگرم کنند

مدیر عامل باشگاه شقایق عطر با اشاره به اینکه تنها برای رضای خدا و پیشرفت فرزندش در ورزش شنا سرمایه‌گذاری کرده، تاکید کرد: مسئولان فدراسیون باید ما را برای تداوم حضور در این ورزش دلگرم کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ احمد نیکخواه مدیر عامل تیم شقایق عطر درباره برگزاری لیگ برتر سال ۱۳۹۴ اظهار کرد: مشکلی وجود نداشت تنها یکی دو مورد بود که برای یکی دو شناگر حرفه ای ما پیش آمد و موجب تعجب شد. در جریان مسابقات مرحله سوم برای امراللهی و حجتی خطا گرفتند. بلافاصله هم دو داور تائید کردند. البته تیم ما به این موضوع اعتراض داشت اما متاسفانه به آن رسیدگی نشد.
وی افزود: جالب است بدانید، تیم دیگری که شناگرش خطا کرد به دلیل لغزنده بودن سکو، خطایش را لحاظ نکردند. خب به هر حال این نوع برخوردها و مسائلی از این دست ما را آزرده خاطر مِی‌کند. ما نسبت به این موضوع اعتراض کردیم اما دو داور تائید کردند و جای اعتراض بعدی را نگذاشتند.

مدیرعامل تیم شقایق عطر خاطرنشان کرد: نظم برگزاری و زمان بندی مسابقات خوب است اما به نظرم تعداد تیم ها خیلی کم است. باید فدراسیون زمینه ای را برای افزایش تعداد تیم ها ایجاد کند. من به عنوان سرمایه‌گذار نمی خواهم هزینه در این ورزش سودی برای ما داشته باشد. فقط برای رضای خدا و بچه ها به شنا آمدم. اما مسئولان باید کاری کنند که مشتاق شویم. حضور ما در فدراسیون نباید صرفا به پرداخت پول خلاصه شود بلکه باید در فدراسیون بمانیم.
وی تاکید کرد: باید بتوانیم این ورزش را رونق دهیم. مطمئن باشید من و امثال من به این شرایط و با این بی‌عدالتی‌ها دیر یا زود می رویم. ما سرمایه به شنا آورده ایم. من امسال حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده ام. بدون اینکه سودی برایم داشته باشد. انتظار من از فدراسیون این است که هوادار ما باشد. باید انگیزه ما را بیشتر کنند. یک سری کمک ها مثل صدور ویزا و هماهنگی شرکت تیم های باشگاهی برای حضور در مسابقات بین المللی می تواند انگیزه خوبی برای ما شود.
احمد نیکخواه با اشاره به هدف‌گذاری هایش گفت: برنامه ریزی ما تا حدودی بسته به نتیجه ای است که می گیریم. برنامه امسال ما پایه سازی برای سال‌های بعد است. دوست دارم ورزشکاران را برای سال‌های آینده آماده کنیم. روی پسر خودم هم برای موفقیت در جام جهانی و المپیک کار می‌کنم. من در آلمان شرکتی دارم و در صورت امکان حتی می توانم مربی از خارج کشور بیاورم و یا زمینه برپایی اردو را در یک کشور اروپایی فرآهم کنم. فعلا بودجه ای برای این ورزش مشخص نکردم و با دلم کار می‌کنم اما اگر مسئولان همکاری کنند می توانم در آینده پررنگ‌تر باشم.
وی در پایان گفت: می خواهم که شرکت های مختلف بیایند و تعداد تیم های لیگ شنا زیاد شوند. برخی هم می خواهند از یکسری مسائل استفاده کنند تا همیشه در این ورزش باشند. ما هم می خواهیم کشور ما موفق باشد. باید همه یکدل باشیم.
انتهای پیام