پایان کار شناگران ایران در روز دوم

نوشته شده توسط:علی کوشکی | ۱ دیدگاه
پایان کار شناگران ایران در روز دوم

تیم‌ملی شنای ایران در دومین روز حضور خود در بوداپست از صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور در مقدماتی ۱۰۰متر آزاد و فینال ۱۰۰متر قورباغه تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک ریو ادامه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  ملی‌پوشان شنای ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و کسب حدنصاب‌های مورد نیاز، در مسابقات ملی مجارستان شرکت کردند. این رقابت‌ها که از  ۲۹ ژوئن تا دوم جولای ۲۰۱۶ ( ۹ تا ۱۲ تیر ۱۳۹۵) به میزبانی شهر بوداپست برگزار می‌شود برای شناگران ایران حکم آخرین ایستگاه کسب سهمیه المپیک را دارد.

جمال چاوشی فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد زیر نظر عباسعلی کشتکار و خشایار حضرتی در این رقابت‌ها حضور دارند. ملی پوشان در مجموع این چهار روز ۱۷ بار مسابقه می‌دهند که  هر شناگر در یک یا دو ماده تخصصی شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارد.

روز دوم این رقابت‌ها با حضور سه شناگر ایران درحال پیگیری است. باتوجه به تغییر در برنامه مسابقات و جا به جایی دو ماده ۵۰ و ۱۰۰متر آزاد، امروز شناگران ایران در مرحله مقدماتی ماده‌ ۱۰۰متر آزاد مسابقه دادند و فردا شاهد حضور آنها در ۵۰متر خواهیم بود. آریا نسیمی شاد هم که روز گذشته موفق به صعود به فینال ماده ۱۰۰متر قورباغه شده بود عصر امروز باید در این ماده به آب بزند.

در مسابقات ماده ۱۰۰متر آزاد آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی به ترتیب با رکورد ۵۲٫۵۸ و ۵۲٫۷۵ به سکوی پایان رسیدند.

عصر امروز و در فینال ماده ۱۰۰متر قورباغه هم آریا نسیمی شاد با ثبت زمان یک دقیقه و چهار ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه به کار خود پایان دادند.

در ادامه تلاش شناگران ایران در راه کسب سهیمه المپیک، فردا (جمعه) هر پنج شناگر ایران در ماده‌های ۱۰۰متر کرال پشت، ۵۰متر قورباغه و ۵۰ متر آزاد به آب می‌زنند.

تمامی مسابقات مرحله مقدماتی از ساعت ۹:۳۰ صبح و مسابقات نیمه‌نهایی از ساعت ۰۵:۰۰ عصر به وقت محلی (۱۲:۰۰ ظهر و ۷:۳۰ عصر به وقت تهران) شروع شده و پشت سر هم ادامه می‌یابد.

نتایج کامل روز دوم  مسابقات انتخابی المپیک شنا:بوداپست مجارستان– ۲۹ ژوئن تا دوم جولای ۲۰۱۶ ۹ تا ۱۲ تیر ۱۳۹۵)

 

ردیفنام و نام خانوادگیماده رقابتیرکوردمرحلهرکورد ملی ایران

رکورد ورودی B المپیک

رکورد ورودی B مسابقات جهانی ۲۰۱۷

۱احمدرضا جلالی۱۰۰متر آزاد۵۲٫۷۵ مقدماتی۵۱٫۳۱ (محمد بیداریان)

۵۰٫۷۰

۵۰٫۶۴

۲آرشام میرزایی۱۰۰متر آزاد۵۲٫۵۸ مقدماتی۵۱٫۳۱ (محمد بیداریان)

۵۰٫۷۰

۵۰٫۶۴

۳آریا نسیمی‌شاد۱۰۰متر قورباغه ۱:۰۴٫۱۲ فینال۱:۰۲٫۹۸ (محمد علیرضایی)

۱:۰۲٫۶۹

۱:۰۲٫۴۶

        
        

 

انتهای پیام (www.kooshkiswim.vcp.ir)

آدرس کانال : swimiranian@



  • What causes pain in the back of the heel?

    What causes pain in the back of the heel?

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۳:۰۲

    Hi colleagues, its fantastic article about teachingand
    fully explained, keep it up all the time.