محمدی: هیأت شنا تهران همسو با سیاست‌های فدراسیون است/ شرکت در مسابقات دبی برای آینده شنا خوب است

مسابقات جهانی شنا در سطح بین‌الملل از تاریخ ۱۲ مهرماه لغایت ۱۵مهر (۳ تا ۶ اکتبر) سال جاری با حضور ۲ نماینده ملی پوش کشور عزیزمان به نام‌های آرمان صالحی و احسان شفیعیان در “دبی” برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات جهانی شنا از ۱۲ تا ۱۵ مهر ۱۳۹۵ (۳ تا ۶ اکتبر) سال جاری با حضور ۲ نماینده ایران در قالب تیم هیات تهران به نام‌های آرمان صالحی و احسان شفیعیان در دبی برگزار خواهد شد.

پیرامون فعالیت‌های هیأت شنای استان تهران و تیم اعزامی به این مسابقات جهانی گفت و گویی با احمد علی‌محمدی سرپرست هیأت شنای استان داشتیم. محمدی در مورد این مسابقات اظهار کردند: سطح رقابت های دبی از نظر کیفی و کمی در درجه بسیار بالایی قرار دارد. تیم ایران متشکل از ۲ شناگر ملی پوش بزرگسال است که با تشخیص کمیته فنی فدراسیون شنا به این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: ما هیچ‌گونه توقع و انتظار کسب مقام و مدال از این دو نفر نخواهیم داشت، همین که در این دوره از مسابقات با این سطح رقابتی بالا حضور به عمل بیاوریم، برای دوره‌های بعدی حتی مسابقات آسیایی خوب است.

رئیس هیات تهران در ادامه افزود: هیأت شنای استان تهران همسو با اهداف و سیاست‌های فدراسیون شنا آمادگی خود را طبق برنامه از پیش زمان‌بندی شده پیگیری می‌کند. این هیأت قصد دارد در همه مسابقات اعم از داخلی و خارجی شرکت کننده داشته باشد. با توجه به اینکه این ۲ شناگر به تازگی از اردوی تیم ملی در مشهد بازگشته‌اند، تمرینات خود را بسیار مصمم و با اراده هر روز هفته در استخر مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر علی‌محمد رحیمی از مربیان خوب کشورمان پیگیری کنند.

وی در مورد شرایط تعامل هیأت شنای استان تهران و فدراسیون افزود: با توجه به اینکه بنده قبل از ورود به مجموعه فعالیت‌هایی در زمینه ورزش‌های آبی داشته‌ام احساس می‌کنم اهداف ما بسیار نزدیک به فدراسیون است. برنامه کوتاه مدت برای رشد و پیشرفت شنا واهی و شعاری است، بنده هم قصد ندارم در قالب شعار صحبت کنم ولی با توجه به اینکه حمایت لازم از شنا و مسائل دیگر مانند حامی‌ مالی در این رشته کم رنگ است در شهر تهران به آن نقطه که مدنظر داشتیم، رسیده‌ایم. قطعا با توجه به وجود تعامل بین هیأت تهران و فدراسیون خبرهای بیشتری از استان تهران خواهیم شنید.

انتهای پیام

@swimiranian